Warning: Creating default object from empty value in /usr/home/Massakrah/domains/leviral.pl/public_html/wp-content/themes/salient/nectar/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29 SETKA WROCŁAW | CASE STUDY – leViral

Wrocławska SETKA to restauracja, która przez mieszkańców stolicy Dolnego Śląska uznawana jest już za miejsce kultowe. 🙂

Nasza współpraca zaczęła się dość nietypowo…

21 marca 2015 roku nad ranem, dwóch mężczyzn „włamało się” do wrocławskiej SETKI. Po wejściu do lokalu panowie wyprosili nieproszonych Gości, którzy również chcieli wejść do lokalu, robili sobie zdjęcia… Nie interesuje ich jednak zawartość kasy czy butelek z przeróżnymi alkoholami. Interesuje ich coś o wiele bardziej cennego – gulasz! 😉

https://www.youtube.com/watch?v=XVZ9uYfmZlo

Tak wspaniałą postawę obywatelską trzeba było nagrodzić! W końcu nasi „włamywacze” mogli ukraść pieniądze, sprzęt czy alkohol, a jedyne, co skradli, to nasze serca 😉

Właśnie dlatego postanowiliśmy ich odnaleźć, podziękować i podarować im PRL-owskie kartki, które mogli wymienić na darmowe zupy w SETCE. Za sprawą naszych działań promocyjnych, o akcji „Poszukiwany, Poszukiwana…”, wypowiadały się zarówno media lokalne (m.in. „Gazeta Wrocławska”, tuwroclaw.com), jak i ogólnopolskie (m.in. TVN, Onet, „Gazeta Wyborcza”, dlaStudenta.pl).

 

Co jeszcze kojarzy się z Setką? 😉 Oczywiście słynny, czerwony Maluch, który latem stoi przed wrocławskim lokalem. W czerwcu 2017 roku stwierdziliśmy, że trzeba mu nadać imię, więc zorganizowaliśmy konkurs, który był podzielony na dwa etapy. Pierwszy polegał na wymyśleniu imienia. W przeciągu tygodnia wybraliśmy najlepsze odpowiedzi, czyli: Władzio, Rudy, Albercik, Stachu i Setosław. Drugi etap był równie ciekawy, ponieważ to ludzie, poprzez live reactions, głosowali na imię, które zostanie nadane Maluchowi. I tym oto sposobem czerwony klasyk stojący przed SETKĄ od czerwca 2017 roku nosi imię Rudy 😉 Jako jedni z pierwszych w Polsce przeprowadziliśmy na fanpage’u lokalu konkurs z wykorzystaniem FastTony live reactions. Dotarliśmy do ponad 10 000 osób, uzyskując ponad 130 odpowiedzi w konkursie 🙂

https://www.facebook.com/Setka.Bar/videos/1469248859764466/

 

To, że każdy Polak kocha polską kuchnię, jest oczywistą oczywistością 😉 A  co myślą o niej obcokrajowcy? Wraz z Setką postanowiliśmy to sprawdzić i poczęstowaliśmy naszych zagranicznych przyjaciół polskim potrawami: karpiem, barszczem z uszkami, gzikiem, żurkiem, pierogami ruskimi, ogórkami kiszonymi i tatarem. Nie zabrakło również typowo polskich alkoholi, takich jak siwucha, miodówka, żubrówka czy śliwowica 😉 Jesteście ciekawi, jak posmakował im gzik?

https://www.youtube.com/channel/UCf8pz08Mau93PBJcWyl9fLg

 

Wrocławska SETKA stała się również miejscem spotkań dziennikarza Andrzeja Gliniaka ze znanymi sportowcami. Andrzej przeprowadzał u nas wywiady między innymi z Chusem Lópezem, Pawłem Zielińskim, Natalią Bajor czy Babatunde Aiyegbusi 🙂

 

Klimat lokalu jest nam bliski, więc z radością obsługujemy SETKĘ w zakresie:

  • mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, TripAdvisor,
  • identyfikacji wizualnej,
  • projektów graficznych – menu, standy na stoliki, naklejki, plakaty,
  • fotografii produktowej;
  • współpracy z influencerami.

Prowadzenie komunikacji dla SETKI wymagało zintegrowanej strategii marketingowej, którą również opracowaliśmy. Jej założenia okazały się słuszne, ponieważ w krótkim czasie zauważyliśmy wzrost liczby fanów oraz zaangażowania. Dodatkowo chcieliśmy, aby lokal nie kojarzył się tylko z miejscem, do którego Goście przychodzą przed i po imprezie. Setka wprowadziła ofertę śniadaniową oraz lunchową, a dzięki naszej promocji ruch w lokalu pojawił się również w godzinach porannych i popołudniowych.

Ponadto dzięki odpowiednio prowadzonym działaniom, udało nam się nawiązać kontakt ze znanymi muzykami, którzy stali się Ambasadorami lokalu. Aktualnie SETKA rozwija się również poza Wrocławiem – kolejny lokal powstał w Warszawie w 2017 roku. Jako Przyjaciele Setki, oczywiście pomagamy! 😉